26 Temmuz 2014 Cumartesi

BLOGGER'DA BÜTÜN LİNKLERİ FARKLI SEKMEDE AÇMAK İÇİN NE YAPMALI?

Blogger üzerinde yazdığınız yazıların içindeki linklerin, tek tek her biriyle uğraşmadan otomatik olarak yeni bir sekmede açılmasını ister misiniz?

 Böylece, linklerin gösterdiği adreslere giden okuyucunuz, kolaylıkla sizin yazınıza geri dönebilir. Bu sırada sizin sitenizle bağlantısını da koparmamış olduğu için sitede kalma süresi de uzamış olur.

 İşte bunu sağlamak için HTML koduna sadece bir satır eklemek yeterli olacaktır.

 Yapılması gerekenleri adım adım listeliyorum:
1- Blogger şablonunuzu yedekleyin (Blogger -> Şablon -> Yedekle/Geri Yükle -> Tam Şablonu İndir)
2- Kodun ekleneceği yeri bulun (Blogger -> Şablon -> HTML'yi düzenle)
3- </head>  kodunu bulun (Ctrl+F -> </head>   ) Ya da tek tek satırları tarayın.
4- </head>   yazan satırın hemen üstündeki satıra aşağıdaki kodu ekleyin:   
<base target="_blank"></base>
5- Değiştirilmiş şablonu kaydedin (Blogger -> Şablon -> Şablonu Kaydet)

Hepsi bu kadar.

Aynı yöntemle eklediğiniz satırı kaldırırsanız, yazınızdaki tüm linkler yine aynı sayfada açılacaktır.

Yukarıdaki işlemleri bu blogda kendim de uyguladım. Bu nedenle tıkladığınız bütün linkler bir başka sekmede açılmaktadır.





0 yorum:

Yorum Gönder